ینکه چقدر از هنر در تبلیغات استفاده شود و یا این که پیام تجاری مارک سوای واسطه گفته شود، گهگاه یک عدد از اختلافات در میان صاحبان چاپ بنر برند و تیم پباده سازی گرافیک می باشد .
چاپ بنر
مقاله
مرتبط:
جملاتی که نباید به گروه پباده سازی گرافیک بگویید البته می بایست میان این دو تعادلی وجود داشته باشد . پیام تبلیغاتی نباید فارغ از هنر و خلاقیت بیان شود . هنگامی که یک پیام بدون واسطه گفته می شود و یا این که میخواهیم در یک فرصت کم پیامهای زیادی را بی واسطه به مخاطب بگوییم، تبلیغات جذابیت خویش را از دست میدهد و مخاطب آن ها را به حافظه نمیسپارد .
از طرفی زمانی جنبهی هنری پیام بسیار میگردد یا این که این که از موادتشکیل دهنده متعددی به کارگیری میشود، پیام برند در فی مابین این هجمهی بصری گم می گردد .
بعضی مواقع گرافیک دیزاینرها می توانند از هنر خویش در زیباسازی تبلیغات اکثر استعمال کنند . حالتی که برندها از انتقال پیام تجاری مسافت گرفتهاند .
مواقعی که برندها نمی خواهند از پیام تجاری خویش سخن کنند، گرافیک دیزانیرها می توانند از هنر خویش در زیباسازی اثر بخش اعظم به کارگیری کنند .
کمپینهای مسئولیت اجتماعی یک عدد از این مورد ها میباشد . تبلیغات محیطی این کمپینها معمولا منتخب از تبلیغات زیبا و خلاقانه محسوب می گردند . معمولا پستهای مناسبتی در صفحهی اینستاگرام برندها هم جنبهی هنری بیشتری نسبت به دیگر پستها دارند .
آیا
خلاقیت در دیده شدن تبلیغات محیطی تاثیر دارد؟ یک عدد از عارضه ها به کارگیری از خلاقیت آشنا زدائی است، یعنی یک واقعه نا آشنا در پیشرو چشمان مخاطب بیافتد، تا بتواند اعتنا مخاطب را جلب کند .
به تابلوهای ارشاد و رانندگی تاءمل کنید، همهی ما به آن ها عادت کردهایم تابلوها را میبینیم، از آنان به کارگیری می کنیم و رد میشویم، اما به آنان اندیشه نمیکنیم .
حال فرض فرمایید فردا در مسیر رفت و آمدتان به جای تابلوهای پند و رانندگی تابلوهای ایموجیمختلف زرد و نارنجی رنگ رنگ را ببینید، صد رد صد تعجب میکنید، توجهتان جلب میشود و به این موضوع تامل می کنید که چرا تابلوها عوض شدند و تغییرو تحول صورت دادند؟ چه بسا ممکن میباشد در رابطه ی آن پرس و جو کنید و با سایرافراد از این تغییرو دگرگون سازی صحبت کنید . این فعالیت آشنایی زدائی است؛ کاری که در قالب خلاقیت برای جلب توجه مخاطبین در تبلیغات محیطی انجام می گردد .
پس زمانی که از خلاقیت در تبلیغات استفاده میشود، دقت مخاطبین بخش اعظم جلب میگردد و پیام برند به ذهن مخاطبین خوب تر نفوذ می نماید و به یادماندنی میگردد .
نکاتی برای انتخاب شرکت چاپ بنر
تبلیغات ,پیام ,یک ,هنر ,مخاطب ,ها ,این که ,از هنر ,به کارگیری ,تبلیغات محیطی ,یک عدد
درباره این سایت