محل تبلیغات شما

طراحی بنر بزرگ موثر

وقتی نوبت به طراحی و چاپ بنر برای شغل خود (یا از طرف مشتری) می رسد ، موارد زیادی وجود دارد که باید آنها را مد نظر داشته باشید. حتی اگر در سایر اشکال طراحی چاپ بنر (مانند طراحی برچسب یا جزوه و غیره) نیز نسبتاً باتجربه باشید ، چند جنبه از طراحی بنر عالی وجود دارد که بسیاری از طراحان تمایل به غفلت دارند و غالباً ، اینها برای موفقیت بنر شما بسیار مهم است. .

برخلاف بسیاری از مواد بازاریابی چاپ شده ، بنرها باید از فاصله دور سریع قابل خواندن و مشاهده باشند ، بنابراین ، عناصر خاصی از طراحی وجود دارد که برای اطمینان از این مورد باید مورد تأکید قرار گیرد.

قرار دادن بنر

اولین چیزی که قبل از تصمیم گیری در مورد طراحی دیگر باید به آن فکر کنید ، قرار دادن بنر مورد نظر شماست. اگرچه ممکن است به نظر برسد که ما در حال کار کردن به عقب هستیم ، اما قرار گرفتن در معرض بنر شما احتمالاً در انتخاب طرح رنگ (یا حتی کل طرح) مورد استفاده برای بنر شما تأثیر می گذارد. در حالت ایده آل ، طرح رنگ بنر شما در مقایسه با قرار دادن آن باید بسیار متناقض باشد.

از متن بزرگ استفاده کنید

نکته ای که باید در مورد آگهی ها به خاطر بسپارید (که با بسیاری از مواد بازاریابی دیگر مانند جزوات و بروشورها فرق می کند) این است که در بیشتر موارد ، هدف جلب توجه از راه دور است. به همین دلیل ، شما باید مطمئن شوید که هرگونه مطالبی که روی بنر شما نوشته شده باشد ، بدون اینکه این کار را انجام دهد ، با متن قابل خواندن نوشته شده است ، بعید به نظر می رسد که بنر شما بیش از چند متر از آن برای شما قابل خواندن باشد. اطلاعات بیشتر در مورد اندازه متن بنر را در اینجا بخوانید:

یک قلم جسورانه و خواندنی را انتخاب کنید

این فقط اندازه متن شما نیست بلکه اهمیت دارد. شما همچنین باید در مورد فونت مورد استفاده خود به همراه وزن آن قلم فکر کنید. فونت های مختلف زیادی در آنجا وجود دارد و می تواند انتخاب فریبنده آن را وسوسه‌انگیز جلوه دهد ، اما وقتی نوعی آگهی به میان بیاید ، شما همیشه باید در خوانایی عامل باشید. به طور معمول ، قلم های جسورانه sans-serif بیشتر از قلم های سریف قابل خواندن خواهند بود اما این قانون به صورت سنگی تنظیم نشده است. به عنوان مثال ، برخی از فونت های سری مانند Times New Roman حتی به عنوان رومه قابل خواندن هستند.

یک پیام ساده ارائه دهید

نکته بسیار مهم دیگر که باید هنگام طراحی بنر خود را به خاطر بسپارید ، نگه داشتن کپی / پیام به ساده ترین شکل ممکن است. بسیاری از بنرهای موفقی از نظر محتوای متن واقعی بسیار ساده هستند زیرا بیشتر ویژگی ها چیزی جز چند کلمه ندارند. دلیل این کار این ساده است؛ بنرها باید پیام خود را در کمترین زمان ممکن برقرار کنند زیرا بیشتر مخاطبان هدف وقت کافی برای خواندن پاراگراف متن ندارند (بیشتر آنها در حال پیاده روی یا رانندگی هستند). هنگام طراحی بنر خود ، حتماً در مورد نسخه ای که لازم نیست فکر کنید. سعی کنید هر چیز غیر ضروری را بردارید و پیام خود را به ساده ترین روش ممکن ارتباط دهید.

اطلاعات لازم را درج کنید

تقویت نکته قبلی در مورد حذف هر چیز غیر ضروری ، همچنین مهم است که شما همان ایده را در مورد اطلاعات موجود در طراحی بنر خود بکار ببرید. برای اینکه بدانید چه مواردی را شامل شود ، باید دقیقاً در مورد آنچه می خواهید با پرچم خود به دست آورید ، فکر کنید. آیا به سادگی به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید؟ یا آیا شما به دنبال آگاهی از بینندگان در مورد یک محصول / خدمات خاص یا جنبه شغلی خود هستید؟ آیا یک اقدام خاص وجود دارد که می خواهید آنها را انجام دهند؟ اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند با بنر هستید ، ممکن است به چیزی بیش از نام شرکت و یا لوگوی خود نیاز داشته باشید. هنگام طراحی بنر خود ، باید واقعاً هدف را در نظر داشته باشید و فقط اطلاعاتی را شامل می شود که به احتمال زیاد به نتیجه می رسند. به عنوان مثال ، در صورت عدم نیاز آدرس شغلی خود را درج نکنید.

 

نکاتی برای انتخاب شرکت چاپ بنر

طراحی علائم وینیل بنرها برای جلب توجه

نکاتی مفید درباره چاپ افست

، ,بنر ,مورد ,طراحی ,متن ,خواندن ,در مورد ,طراحی بنر ,بنر شما ,وجود دارد ,قابل خواندن ,دنبال افزایش آگاهی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها